Vi søger en medarbejder med passion for at levere fantastisk kundeservice
Denne annonce er udløbetDenne annonce er hentet fra jobarkivet på studiezone.dk.
Bemærk, at annoncen er udløbet og virksomheden derfor sandsynligvis ikke længere modtager ansøgninger.
Job beskrivelse:
Har du drive? Er du ambitiøs? Formår du at formidle dine budskaber godt og simpelt? Er du klar til at give vores kunder en fantastisk kundeservice, når de har brug for det? Kan du sige ja til alle ovenstående spørgsmål, så er du måske vores nye kollega i Scalepoint.
Du vil blive en del af et team, som er ansvarlig for Scalepoint Technologies supportfunktion. Du besvarer opkald og mails, og sikrer opfølgning på kundernes behov. Vi arbejder alle hverdage mellem kl. 08.00 og 17.00, og du har som deltidsansat ca. 15-20 timer om ugen fordelt på hele ugen.
Dine arbejdsopgaver
Professionel support af kunder fra Skandinavien over telefon og e-mail
Teknisk support til vores samarbejdspartnere
Diverse administrative opgaver
Udarbejde ”best practice” procedurer
Vores forventninger til dig
Du skal forstå og tale dansk og norsk flydende
Det er vigtigt, at du har en god forståelse for IT, der kan bidrage til optimering af processer
Du er ansvarsbevidst, resultatorienteret og har altid fokus på kunden
Du arbejder koncentreret og er god til at skabe overblik
Du trives med at være supportorienteret og sætter en ære i at være en god samarbejdspartner og kollega
Du kan bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag
I vores team er det vigtigt at vi tager ansvar, smiler i telefonen og er en god ambassadør for firmaet udadtil. Vi fokuserer på et stærkt samarbejde, kundeoplevelsen og det gode humør.
Vi tilbyder en arbejdsplads med et yngre innovativt og uformelt arbejdsmiljø med stærke samarbejdsrelationer. Vi er resultatorienterede - hos os gør både enkeltpersoner og teamet sammen en forskel. Vores samarbejde internt og eksternt er kendetegnet af høj faglighed og selvstændighed med ansvar for egne opgaver.
Kontakt information
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Dennis Bauer på telefon 2790 8081. Send venligst din ansøgning og CV på e-mail til [email protected] . Tiltrædelse efter aftale
Om Scalepoint
Scalepoint har siden 2001 leveret løsninger og services inden for håndtering af bil-, bygnings- og indboskader hos forsikringsselskaber i Europa. I Scalepoint arbejder vi målrettet på at udvikle og levere software og services, som konkret skaber høj bruger- og kundetilfredshed og samtidig præciserer og reducerer skadeomkostninger ved hjælp af teknologi. Vores virksomhed er gennem årene vokset, og i dag leverer vi mere end 50 løsninger til selskaber i 7 europæiske lande, herunder til nogle af de mest kendte og største forsikringsselskaber i Europa. Vi stræber i tæt samarbejde med vores forretningspartnere efter at kunne automatisere og digitalisere skadehåndtering mest muligt, altid med fokus på bruger- og kundetilfredshed samt med reduktion af skadesomkostninger for øje. Vi løser komplekse opgaver ved hjælp af enkle og brugervenlige løsninger, og investerer årligt mere end 1-200 mandår i videreudvikling af disse. Kald os bare passionerede og ambitiøse nørder – men Scalepoints veldokumenterede resultater til dato taler for sig selv – og vi har ikke til hensigt at stoppe hér…
Information
Tilbage.. |