Udfordrende Kundeservicejob i Cape Town
Denne annonce er udl�betDenne annonce er hentet fra jobarkivet p� studiezone.dk.
Bem�rk, at annoncen er udl�bet og virksomheden derfor sandsynligvis ikke l�ngere modtager ans�gninger.
Job beskrivelse:
Er det tid til lidt luftforandring? Har du altid dr�mt om at arbejde i et andet land? Hvis du kan svare ja til disse sp�rgsm�l, s� giver vi dig en enest�ende mulighed for at flytte til Cape Town og kickstarte din karrierre! Cape Town er en fantastisk by og Digital Outsource Service (DOS) er en fantastisk arbejdsplads. Kom endelig til Cape Town og oplev det hele p� f�rste h�nd � DOS er et online marketing firma, som tilbyder service til kunder fra hele verden.
Der er i �jeblikket en ledig stilling i vores, st�rkt voksende, kundeserviceafdeling. Vi opererer inden for e-handel og tilbyder top service til vores internationale kunder og deres virksomheder. Kernen hos Digital Outsource Service er vores ansatte. Vi ved, at vores medarbejdere er det vigtigste element i vores virksomhed, og derfor s�rger vi for at ans�tte personer med stort potentiale, og giver alle muligheden for at udvikle nye kompetencer og s�tte gang i karrieren.
Vi er netop ved at udvide vores danske kundeserviceafdeling, og m�ske er du netop den, vi s�ger?!
Digital Outsource Service er beliggende i Cape Town, Sydafrika. Vi har over 900 medarbejdere fra hele verden, da vi tilbyder vores service i b�de Europa, Canada og Australien. Mangfoldigheden i vores virksomhed er noget vi v�rds�tter, og forh�bentlig vil du ogs� se dette som en mulighed for, at udvikle dig b�de personligt og fagligt.
V�r venligst opm�rksom p� at denne stilling indeb�rer skiftende arbejdstider.
For at kunne indg� i vores team, skal du opfylde f�lgende betingelser:
� Dansk som modersm�l
� Gymnasiel uddannelse som minimum
� Kunne tage initiativ og motivere andre
� Kunne arbejde selvst�ndigt og samtidig v�re
en team player
� Kunne t�nke analytisk og have fokus p�
probleml�sning.
� Kunne overholde deadlines og v�re resultat-
orienteret.
� Kunne holde hovedet koldt i pressede
situationer
� H�ndtere fortrolige informationer
� Gode computer- og skriveegenskaber
� Kunne planl�gge b�de din tid og dine arbejds-
opgaver.
Jobbeskrivelse
� H�ndtere kundehenvendelser via live chat,
e-mail og telefon p� dansk.
� Tage initiativ og reagere p� alle ind- og
udg�ende henvendelser.
� Benytte diverse interne software-systemer
� H�ndtere og f�rdigg�re opgaver indenfor dit
ansvarsomr�de.
� Skabe kunderelationer
� Udf�re eventuelle ekstraopgaver
Hvis du er interesseret i denne stilling, og opfylder ovenst�ende betingelser, s� vil vi meget gerne h�re fra dig. Du kan sende dit CV p� engelsk til [email protected] eller [email protected]
Hvis du ikke har h�rt fra os indenfor to uger, s� var det desv�rre ikke dig, vi manglede.
Information
Tilbage.. |