Studentermedhjælper til Rekrutteringsvirksomhed

Denne annonce er udløbet
Denne annonce er hentet fra jobarkivet på studiezone.dk.
Bemærk, at annoncen er udløbet og virksomheden derfor sandsynligvis ikke længere modtager ansøgninger.


Job beskrivelse:
CareMatch er en mindre konsulent og rekrutteringsvirksomhed, der primært løser opgaver indenfor Børn & Unge- og Social & Sundheds- områderne. Vi har travlt og har derfor brug for en assistent til at løse diverse back office opgaver i forbindelse med rekrutteringsprocesserne.

Dine opgaver bliver:
­* koordinering af samtaler, kalendere og tidsplaner
­* udarbejdelse af stillingsannoncer
­* svar til ansøgerne, indkaldelse til samtaler
­* indhente referencer
* ­sende test og spørgeskemaer til ansøgere og ansættelsesudvalg
­* forberede samtaler
* ­opdatering af hjemmeside
* ­og andre ad hoc opgaver

Vi forventer at du er:
* ­HRM- eller kommunikations studerende
* struktureret
* handlekraftig (hurtig og effektiv)
* ­har flair for brugen af IT programmer
­* skriver et fejlfrit dansk
­* er god til at kommunikere
­* kan modtager ordre og trives med at arbejde selvstændigt med opgaverne
­* er serviceminded, glad og smilende, også når vi har travlt

Samtaler afholdes i uge 1
Start 7.januar
Ansøgnignsfrist 21/12-2012

Skriv venligst i din ansøgning, at du så annoncen på studiezone.dk

Information

Virksomhed:
Adresse:
Løn:
Antal timer:
Kontakt person:
Email:
Telefon:

CareMatch Aps
Falkoner allé 54, 2000
efter erfaring Kr. /Timen
15-20 Pr. uge
Christine Gouchault
[email protected]
xx xx xx xx
Tilføjet: 06-12-2012
Tilbage..