Studiemedhjælper til Indkøb og analyse, Favrskov Kommune
Denne annonce er udløbetDenne annonce er hentet fra jobarkivet på studiezone.dk.
Bemærk, at annoncen er udløbet og virksomheden derfor sandsynligvis ikke længere modtager ansøgninger.
Job beskrivelse:
Indkøbsteamet i Sekretariatet for Job og Økonomi i Favrskov Kommune søger en aka-demisk studiemedhjælper som controller.
Arbejdsopgaver
Dine arbejdsopgaver vil primært ligge inden for controlling af kommunens obligatoriske indkøbsaftaler, herunder:
- Opfølgning på kommunens indkøbsaftaler
- I hvor høj grad benyttes obligatoriske (forpligtende) indkøbsaftaler?
- På hvilke områder er der særligt rum for forbedring ift. anvendelsen af aftaler?
- Er der enheder i kommunen, der i særlig høj grad køber uden for aftale?
- Hvad kunne være sparet, hvis enheden/enhederne havde benyttet den obliga-toriske aftale?
- Besparelsesberegning af ny indgåede aftaler
Herudover vil der kunne opstå øvrige opgaver i afdelingen.
Kvalifikationer
Du vil hovedsageligt skulle arbejde med IT-systemet SAS Indkøbsanalyse, hvilket giver mulighed for at trække en række analyserapporter vedrørende kommunens indkøb. Det vil derfor være et krav:
- at du er i gang med en videregående økonomisk uddannelse
- at du er superbruger i Excel, hvor er kendskab til pivot tabeller, hvis-sætninger og lignende databehandlingsværktøjer er nødvendigt for at kunne løse opgaverne
- at du har analytisk sans og formår at danne et overordnet billede af komplekse talsammenhænge
- at du er velformuleret og præcis, såvel skriftligt som mundligt
- at du er engageret og har et godt humør
Det vil endvidere være en fordel, men ikke et krav, hvis du har kendskab til IT-systemet SAS.
Indkøbsteamet er en del af Sekretariatet for Job og Økonomi i Favrskov Kommune.
Sekretariatet for Job og Økonomi ligger på Skovvej 20, 8382 Hinnerup. Der er gode bus og togforbindelser lige til døren inde fra Århus C.
For at komme i betragtning til stillingen bedes du sende ansøgning og CV til Laila Juncker [email protected]. Ansøgningsfrist er søndag 14. oktober 2012 med start sna-rest muligt. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Faglig koordinator for indkøb Laila Juncker på telefon: 8964 6209.
Information
Tilbage.. |